Störningsinformation:
Fortsatt hög vattenförbrukning
Dölj meddelande
Stäng meddelande

Gruppträningspass

Bild

Du kan träna med badhusen nästan hela sommaren! Håll utkik då träningstiderna kommer fyllas på. För att följa Folkhälsomyndighetens råd så tränar vi utomhus och du ska komma ombytt och duscha hemma. Se beskrivningar av passen längst ner på sidan.

Gruppträningspass och instruktioner utomhus.

Passen bokas på telefon 08-530 619 95 eller direkt i receptionen. Utomhus gymmet behöver ej förbokas. Kostnad 40:- per pass. För dig med bad eller kombikort ingår passen. Inga gruppträningspass på Fittjabadet i sommar.

Liten gruppträningsgrupp ger högsta kvalité!

Fittjabadet
Vi tränar i en grupp av mellan 6-8 personer beroende på typ av pass. Att träna i en lite grupp är roligt, inspirerande och ger bästa kvalite till varje individ då instruktören ger personliga råd, tips och stöd samt deltagarna motiverar varandra för att nå målet.
Storvretsbadet
Vanligtvis finns det mellan 30-40 deltagare på gruppträningspassen i de flesta gym. Hos oss tränar du i en mindre grupp av mellan 8-10 personer beroende på typ av pass, Att träna i grupp med mindre antal deltagare är roligt, inspirerande och ger bästa kvalite till varje individ då intruktören ger personliga råd, tips och stöd samt deltagarna motiverar varandra för att nå målet.

Storvretsbadets gruppträningspass vecka 28


Obs! Ta med matta eller handduk till aktiviteterna vid Slagsta utomhusgym.

Måndag 6/7

Tisdag 7/7

Onsdag 8/7

Torsdag 9/7

Fredag 10/7


Storvreten

Seniorträning

09.00-09.45


Storvreten

Seniorträning

09.00-09.45


Slagsta utegym

Intervallträning

10.00-10.45

Storvreten

Pilates

10.00-10.45

Slagsta utegym

Intervallträning

10.00-10.45

Storvreten

Stavgång/promenad

10.00-11.00





Storvreten

Latin strong

11.30-12.30



Slagsta

Utomhusgym

13.00-14.00

Slagsta

Utomhusgym

13.00-14.00

Slagsta

Utomhusgym

13.00-14.00

Slagsta

Utomhusgym

13.00-14.00

Slagsta 

Utomhusgym

13.00-14.00


Inga gruppträningspass vecka 29-31


Storvretsbadets gruppträningspass vecka 32

‌Obs! Ta med matta eller handduk till aktiviteterna vid Slagsta utomhusgym.

Måndag 3/8

Tisdag 4/8

Onsdag 5/8

Torsdag 6/8

Fredag 7/8

Slagsta utegym

Intervallträning

10.00-10.45

Storvreten

Seniorträning

10.00-10.45

Slagsta utegym

Intervallträning

10.00-10.45

Storvreten

Seniorträning

09.00-09.45



Storvreten

Allround

11.00-12.00


Storvreten

Latin strong

10.00-11.00


Storvreten

Body activ

16.30-17.30


Storvreten

Body activ

16.30-17.30


Storvreten

Body activ

16.30-17.30






Storvretsbadets gruppträningspass vecka 33


Obs! Ta med matta eller handduk till aktiviteterna vid Slagsta utomhusgym.

Måndag 10/8

Tisdag 11/8

Onsdag 12/8

Torsdag 13/8

Frdag 14/8

Slagsta utegym

Intervallträning

10.00-10.45

Storvreten

Seniorträning

10.00-10.45

Slagsta utegym

Intervallträning

10.00-10.45

Storvreten

Seniorträning

09.00-09.45



Storvreten

Allround

11.00-12.00


Storvreten

Latin strong

10.00-11.00


Storvreten

Body activ

16.30-17.30


Storvreten

Body activ

16.30-17.30


Storvreten

Body activ

16.30-17.30

Slagsta

Utomhusgym

13.00-14.00

Slagsta

Utomhusgym

13.00-14.00

Slagsta

Utomhusgym

13.00-14.00

Slagsta

Utomhusgym

13.00-14.00

 Slagsta

Utomhusgym

13.00-14.00


Passbeskrivningar

Seniorträning: Vi tränar kondition, styrka, balans och koordination.
Body Activ: Funktionell träning i kombination av pulsträning och styrka.
Intervaller: Vi varvar övningar och intensitet för att få bästa resultat.
Styrka/kondition: Pass upplägget kan variera från gång till gång. Vi använder olika redskap.
Pilates strävar efter att återfå den naturliga hållningen i kroppen samt uppnå optimal styrka, smidighet, balans och uthållighet.
Latin strong Ett pass där vi blandar intervaller av dans och styrkeövningar. Målet är att både ha roligt och bli starkare.
Box En optimal kombination av kampsport och boxövningar som utförs i par med handskar och mittsar.
Allround träning vi tränar med olika redskap såsom gummiband, vikter, egen kroppsvikt.
Vi går igenom kroppens alla stora muskelgrupper samt core och balans.
Yoga ett fysiskt yogapass där vi genom olika kroppställningar återfår en rörligare och vital kropp. Alla deltagare utgår från sin egen kropp och förmåga.
Utegym:Lär dig att träna på utomhusgym med en instruktör.
Vi kommer finnas både på Harbros- och Fittja ängs utomhusgym under de schemalagda tiderna.
Stavgång/Promenad: Vi går med eller utan stavar. Passet anpassas efter deltagarna. Intervallträning En effektiv tränigsform om du vill förbättra din kondition och styrka.
Pilates strävar efter att återfå den naturliga hållningen i kroppen samt uppnå optimal styrka, smidighet, balans och uthållighet.


Skriv ut
Senast uppdaterad: 3 juli 2020
Idrott, fritid & natur