Stäng meddelande

Grindtorpsskolan söker lärare i NO/Tk för åk 6-9


Arbetsuppgifter

Arbete som lärare i no/tk inom åk 6-9 där du arbetar tillsammans med lärarna i arbetslaget. Arbetslaget är organiserat med ämneslärare vilket innebär att alla lärare undervisar alla elever inom laget.

Kvalifikationer

Kvalifikationer Vi söker dig som: - vill ha en utmaning och känner engagemang i att göra skillnad för elever i ett mångkulturellt område. - är behörig lärare år 6-9 i no-ämnena och teknik samt gärna med kompetens inom matematik, och svenska/Sva - är drivande och kan inspirera kollegor - har lätt för samarbete, då man arbetar mycket nära kollegor - har datorvana och förmåga att använda datorn som ett pedagogiskt hjälpmedel - har förmåga att föra kvalificerade samtal - är lyhörd för elevernas behov - är tydlig och konsekvent, samtidigt som du kan vara flexibel

Arbetsplatsen

Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med drygt 85 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt ung och internationell befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Grindtorpsskolan är en mångkulturell F-9skola med 530 elever som ligger i Alby i norra Botkyrka. Skolan har mycket fina lokaler i ett vackert läge högst upp på berget. Vi har den lilla skolans omtanke och den stora skolans styrka. Vår pedagogiska miljö ger alla barn förutsättningar att arbeta utifrån sin egen lärstil. På skolan råder ett öppet och välkomnande klimat bland både elever och medarbetare.


Arbetsform

Tillsvidareanställning

Erfarenhet: Erfarenhet krävs. - har erfarenhet av undervisning, gärna i mångkulturella skolor.

Omfattning: Heltid, 100%

Löneform: Månadslön. Efter överenskommelse

Tillträde:

Varaktighet: Tillsvidare

Arbetstid: Dagtid. Ferietjänst

Tillträde: 2019-01-07

Antal platser: 1


Kontaktperson(er)

Mats Jonsson, Rektor

Telefon: 0708-825089

E-post: mats.jonsson@botkyrka.se


Facklig(a) företrädare


Sista ansökningsdatum: 2018-12-11

Ange referensnummer: 171127


Skriv ut
Senast uppdaterad: 31 oktober 2018