Save the date: Affärskvinnans nätverksträff den 24 september!

14 juni 2024

Näringsliv och företag

Är du kvinna och företagare? Ta chansen att delta i vår inspirerande nätverksträff och lyssna på Mikaela Dyhlén som delar med sig av tre konkreta steg för att attrahera kunder och skapa flyt i din verksamhet.

Porträttbild på Mikaela Dyhlén

Under morgonen kommer Mikaela Dyhlén att visa dig hur du paketerar och säljer ditt erbjudande på ett smart sätt – så att du kan skapa frihet, flow och ekonomisk förutsägbarhet. Dessutom får du möjligheten att höra en inspirerande företagsresa från ett lokalt företag i Botkyrka.

Med bakgrund inom marknadsföring och varumärkesutveckling hjälper Mikaela Dyhlen hjälper egenföretagare till hållbar lönsamhet.

Efter programmet finns det tid för mingel, där du kan knyta nya kontakter och diskutera morgonens insikter med andra deltagare.

Under 45 minuter med Mikaela tar du del av:

• en stor förändring som ger dig kunder och leads på löpande band
  • hur du skapar stabilitet och förutsägbarhet i företagandet med ett paketerat erbjudande
  • hur du skapar ett säljsystem som fungerar.

Varmt välkommen, vi ser fram emot att träffa dig i september!

Datum: 24 september
Tid: Frukost serveras från kl. 7.30
Program: 8.00-10.00
Plats: Hågelbyparken, huvudbyggnaden